خوش اومدین دوستان
 
˙٠•●♥دختر شاه پریون♥ ●•٠·˙

سلام به وب من خوش اومدین دوستان.

من مشکاتم.13سالمه.

با تبادل لینک هم موافقم.نظر یادتون نره

 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز فونت زیبا ساز

 

 

خوب قوانین ووبلاگ من:

1-بعد از خوندن هر مطلب باید نظر بدی.

2-بدون نظر بیرون نری

3-کپی مطلب حتی با ذکر منبع...

.

.

.

.ممنوعه

4-دادن نظر بد ممنوعهنظر بد بدی حذفش می کنم

5-توی نظرسنجی شر کت کنین.(اگه بیشتر از یه بار شرکت کنی خودت میدونی و تقلبی ممنوعه.باید راستش رو بگی)

6-برو وبم رو نگاه کن

7-ازتون خواهش می کنم نظر هایی ندین که می گین اینو به 20نفربگو اگگه نکنی تا 20روز دیگه فلان یا بهمان میشه.

نه اینکه من به خدا و امام زمان اعتقاد ندارم یا کافرم،نه این جور نیست.آخه مگه من کی هستم که شفاییه بیما لا علاج به من بستگی داشته باشه؟همه چی دست خداس.منم دعا می کنم که تمام بیمار شفا پیدا کنن.و خواهشاً منو تحدید نکنین  بگین یکی اینو نکرد پسرش رو از دست داد یا کارش رو از دست داد.

اگه بخواد معجزه بشه همه چی دست خودشه(خدا).



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:57---13 مهر 1392
سلام به وب من سر بزنيد
خوشگل ترين پسر دنيا
beigi.roomfa.com


بی کار
ساعت1:47---29 تير 1392
سلام وبت خوبه . پستتات هم عالیه
راستی به وب منم بیا و توی سوالات داخل پستام هم شرکت کن و نظرات درباره ی جواب سوالات رو بگو . منتظرتم . نیای بگی وبت اینطوری اونطوری . به سوالا جواب بده


به رنگ صورتی
ساعت0:20---29 تير 1392
سلام ندیدم تا به حال بهم سر بزنی

پس منتظرتم


baran
ساعت13:04---28 تير 1392
salam veb gashangi dari be ma ham sari bezan

شقایق
ساعت12:38---27 تير 1392
سلام به منم سر بزن



http://leo2.loxblog.com/


امیر
ساعت12:18---27 تير 1392
شلام شلام شلام...
خوبی؟
وبلاگت خیلی باحاله...
مخصوصا مطالب مخصوص ماه رمضونش...
به وبلاگ من حتما سر بزن...
اومدی نظر یادت نره...
خواستی تبادل لینک کنی بهم بگو تا بلینکمت...
فعلا خدافس رفیق...


دانلود و ...............................
ساعت20:22---26 تير 1392
سلام
می خواستم بگم به وبلاگ من سر بزن
اگه خوشت اومد بگو تا لینکت کنم
ممنون


bita
ساعت1:33---25 تير 1392
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............

bita
ساعت20:24---19 تير 1392
به چه شكل در ميان اجي جونم؟
پاسخ:ببین وب منو نگاه کن .تو یه مستطیل کوچولو میشه نظر ها رو خوند اما تو وب تو پایین مطلب هستن.


روزبه رجبی
ساعت21:51---18 تير 1392
ورود بانوان به سالن‌های ورزشی آزاد یا ممنوع؟ / نظر شما چیست ؟


به سایت من بیاین و نطر بدین .


این مطلب برای بانوان .


http://accounting-roozbeh-rajabi.com/


منتظرتونم


نظرات به سرعت تایید میشه


روزبه رجبی
ساعت21:50---18 تير 1392
ورود بانوان به سالن‌های ورزشی آزاد یا ممنوع؟ / نظر شما چیست ؟

به سایت من بیاین و نطر بدین .

این مطلب برای بانوان .

http://accounting-roozbeh-rajabi.com/

منتظرتونم

نظرات به سرعت تایید میشه


faezeh
ساعت15:25---18 تير 1392
salam azizam vebe ghashangi dari movafagh bashi khoshhal misham bevebam sarbezani age omadi nazar yadet nare mer30.

روزبه رجبی
ساعت20:14---16 تير 1392
سلام دوست عزیز سایت با مطالب جدید به روز شد خوشحال میشم سر بزنید .
پاسخ:حتماً سر می زنم


نگین
ساعت13:16---16 تير 1392
به وب منم سر بزن تازه ساختمش خوشحال میشم سر بزنی

ملیسااااا
ساعت12:37---16 تير 1392
افرین دخمل خوب عالی بود

خلاقیت داری درحد لالیگا

نظردادما باهام چجوری هستی؟


پاسخ:خوب معلومه دیگه باهات خوبمممممممم


سارا
ساعت11:48---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


پاسخ:هرکاری می کنم لینک نمیشه


خزر
ساعت22:40---15 تير 1392
سلام آبجي هم واسه پسره و هم دختر

من فقط داستانهاي خودمو مينويسم

از كسايي كه اذيت كشيدم

ولي با خدا بودم پاك بودم

خواستي سر بزن

براي همه است
پاسخ:باشه حتما سر میزنم.فقط تو رو خدا منو ابجی صدا نکن


mehdi
ساعت14:16---15 تير 1392
یادم رفت وبمو بزارم

mehdi
ساعت14:15---15 تير 1392
سلام
وب عالیی دارین
به وب منم سر بزنید
منتظر حضور گرمتون هستم
همین طور نظراتتون
bye


کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن )
ساعت16:26---14 تير 1392
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن )
-------------------------------------------------------< br /> فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ...
با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ...
*هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل
* ارسال لینک دانلود به ایمیل پس از واریز پول...
* بهینه سازی شده برای دانلود آسان از ایمیل....
*امکان کسب درآمد از خود کتاب
برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ...


خزر
ساعت16:19---14 تير 1392
سلام.منم تو سن نوجواني هستم

اگه پسري بهم سر بزن

منم داستانهاي خودمو مينويسم

باي


پاسخ:نه خیر من دختر هستم.


نامی
ساعت15:40---14 تير 1392
گاهی دلت از کسایی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق دارن !







خودشون … دنیاشون … زندگیشون …







و بعد بفهمی که دنیایی ندارن که بخوان به خاطرش زندگی کنن ، این آدما وجودشون توی ذهنتم زیادیه چه برسه توو زندگیت !!!


پاسخ:جمله ی خیلی قشنگی بود.


روزبه رجبی
ساعت12:46---14 تير 1392
سلام وب قشنگی داری
لینکت میکنم . لینکم کن
کمک خواستی بگو .


اشکان
ساعت12:40---14 تير 1392
اگه سعی بکنی می تونی پیدا بکنی. اگه به وبلاگ من بیای می بینی که چه عکسایی گذاشتم مطمئن باش خوشت می یاد .

اشکان
ساعت12:20---14 تير 1392
سلام وبت عالی هس ولی سعی کن کنار هر مطلب یه عکس هم بزاری . به وب منم سر بزن منتظر نظرت هستم بای
پاسخ:ممنون.ولی عکس مورد نظرم رو نمی تونم پیدا کنم.


مسعود
ساعت22:38---13 تير 1392
سلام ابجی کوچولوی مسعود وب زیباااااااااایییییییییی داری مطالب اخیرت رو خوندم بسیار جذاب و خواندنی بود اسم وبت ک محشره بهت تبریک میگم ب خاطر این سلیقه ات راسی من تورو لینک کردم خوشحال میشم منو هم بلینکی درضمن ی سر ب وب عاشقونه من بزن قول میدم پشیمون نشی منتظر حضور گرمت دروبم هستم فعلابای
پاسخ:ممنونم.حتماً لینکت می کنم.


بانو88
ساعت22:13---13 تير 1392
وبت رو دیدم به وبم سر بزن تبادل لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 21:58
مشکات

درباره وبلاگ


من آن غریبهء دیروز آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم سلام من مشکات هستم.و13سالمه.چیزی بیشتر از این نمی خوام بهتون بگم.پس برین وبمو نگاه کنین. _$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

برای تبادل لینک منو با عنوان"دختر شاه پریون"و با آدرس www.meshkat13.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 93043
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

کـد و قالب های پرنسس اسکیــن

--------------------

---

دریافت کد به صورت حرفه ای

-------------------------------------------------------

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!